> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 18 września 2008

Post 17 - Kiwi Kid?


Jak wiecie (albo i nie) Kiwi Kid to bohater mojego opowiadania (a raczej serii opowiadań). To powyższe znalazłem na digarcie. Myślałem, że komuś się spodobało opowiadanie i maznął karykaturę mojego bohatera... Ale okazało się, że to przypadek i rysownik nic nie wiedział o mojej radosnej twórczości.
Musze to powiedzieć jeszcze raz:
LOL

P.S. Wieczorem recka Niczym Aksamitna Rękawica Odlana z Żelaza.

4 komentarze:

Grim pisze...

I tak miażdży go Człowiek- Limonka.

Anonimowy pisze...

W "Spectacular Spiderman" też wystąpił Kiwi Kid, akurat w tych kliku zeszytach, które zdążył DK wydać:)

Grim pisze...

Jako gość przebrany za strusia :D

Jan Sławiński pisze...

Ale ten mój jest najfajniejszy! :D