> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 16 stycznia 2009

Post 65 - Pingwiny


Wszyscy chyba znają (i lubią) Madagaskar. Wszyscy wiedzą, że pingwiny rządzą. Nie wiem jak w Ecape 2 Africa, ale w jedynce niszczyły. Teraz wracają. Do Central Parku w Nowym Jorku. A jako, że Skipper, Kowalski, Private i Rico to ambitne typki, to opracowują plan, mający im umożliwić przejęcie "kontroli nad metropolią". W wykonaniu Wielkiego Planu przeszkadzają pewne komplikacje w postaci Króla Juliana i jego bandy lemówrów.
Nie wiem, jak dla Was, ale dla mnie zapowiada się bomba. 26 odcinków! Nie, zaraz! 52 odcinki! Łojezusicku! Oby wszystkie trzymały poziom (przynajmniej taki, jak Misja Świąteczna). Ku chwale Ojczyzny.

A kolega Grim stał się sławny i... a to będzie niespodzianka.

5 komentarzy:

Marcin Łuczak pisze...

Raczej 52 odcinki a nie 26 :)

Grim pisze...

I w ogóle to Garth Ennis ma urodziny. Sto lat.

Jan Sławiński pisze...

iron - właśnie przepatrzyłem kilka stron i na różnych stronach było albo 52 odcinki albo 26. A że więcej razy widziałem 26 to napisałem 26 :)
pozdro

DeBe pisze...

Wow. O ile Madagaskar mi się nie podobał, to Pingwiny po prostu miażdżyły. Informacje usłyszałem w Szłingu i strasznie cieszę banana :D

Marcin Łuczak pisze...

Bardzo możliwe, że są takie rozbieżności, tyle że najprawdopodobniej jest spowodowane nieuaktualnieniem tej informacji w niektórych miejscach, bo informacja o 52 odcinkach jest młodsza. Ale nie ma się co kłócić :)