> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 17 sierpnia 2010

158 [EDIT!] - O smokach, nietoperzach i komputerach


Wbijajcie na Larsenofilię i ogarniajcie nowy post.




Pokazano trailer DRAGON AGE 2 i już nie mogę się doczekać. Przy jedynce straciłem wiele długich godzin życia, i choć czasem było ciężko, to "Początek" uważam za jedną z najlepszych gier 2009 roku (którą wyprzedza jedynie Batman Arkham Asylum, ale ja kocham Batmana, to dlatego).
Początkowo trochę zasmucił mnie fakt, że w DA2 dostajemy nowego bohatera i nie będzie możliwości kontynuowania przygody moją zajebiście wyskillowaną elfią panną wojowniczką z jedynki. Jednak po trailerze zmieniłem zdanie - nowy heros, którym przyjdzie nam pokierować to prawdziwy kozak!
Niepokoi mnie fakt, że zostanie zmieniony system walk, stary był bardzo dobry w poprzedniej odsłonie. Oby nie przedobrzyli.
Co ciekawe, fabuła drugiej części ma dziać się na przestrzeni całego dziesięciolecia.



Skoro już przy grach jesteśmy to należy również wspomnieć o Batman Arkham City - kontynuacji zeszłorocznego mistrza wśród gier - Arkham Asylum. Nie dawno, za sprawą magazynu GameInformer wypłynęło w świat kilka ciekawych informacji i screenów. Dodając do tego wszystkiego stary jak świat i klimatyczny teaser trailer, całość zapowiada się bardzo interesująco. Totalny must have.
Ruszyła też polska strona zbierająca najnowsze informacje o grze. Znajdziecie ją pod adresem ArkhamInfo.com.

Coś mi się widzi, że rok 2011, podobnie jak 2009, będą stały pod znakiem komputerowych smoków i nietoperzy. Obu grom życzę by były przynajmniej równie dobre co ich poprzedniczki. Niestety, konkurencja będzie twarda, bo na rok 2011 zapowiedzianych jest kilka kolejnych murowanych hitów, choćby rodzimy Wiedźmin: Zabójcy Królów.


Bonusowo obrazek przedstawiający głównych bohaterów z Soul Eatera:


Jaram się okropnie.

Brak komentarzy: